Klantenservice

Voor al je vragen:

Verpakgigant Klantenservice

Heb je een vraag over bijvoorbeeld je bestelling? Grote kans dat deze vraag al eens is gesteld. Zit je antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Of vraag snel naar je antwoord via onze chat hier rechts onderin!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De levertijd van de bestelling staat altijd aangegeven in de orderbevestiging. Als je je luchtkussenfolie voor 17:00 besteld wordt de bestelling gewoon de volgende dag bezorgd. De luchtkussenenveloppen kan je bestellen tot 22:00 waarna het vervolgens de volgende dag wordt geleverd. Mocht er onverwachts iets niet op voorraad zijn dan nemen we direct contact met je op. Hiernaast gelden nog wel een aantal uitzonderingen:

  • Bij het plaatsen van je bestelling in het weekend gelden andere levertijden. Indien je bestelling na vrijdagmiddag 17.00 geplaatst is, wordt deze maandag verzonden en dinsdag geleverd.
  • Indien u gebruikt maakt van de betaalwijze bankoverschrijving wordt de bestelling pas verstuurd zodra wij de betaling hebben ontvangen. Dit kan 1 werkdag langer duren.
Wie betaald de verzendkosten?

Als je een order plaatst op Verpakgigant.nl, betalen wij altijd de verzendkosten. Je betaald altijd de prijs die je op onze webwinkel ziet staan, je hoeft dus geen extra kosten te betalen over jouw verpakkingsmaterialen. Meer informatie over de verzendkosten kan je terugvinden op de pagina Verzending.

Kan ik mijn bestelling volgen? (Track&Trace)

Bij elke order die je plaatst ontvang je een Track&Trace code. Met deze code kan je je bestelling volgen totdat deze bij je is aangekomen.

Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?

Op Verpakgigant.nl proberen wij zoveel mogelijk veilige betalingsmogelijkheden toe te voegen. Je kan al onze beschikbare betalingsmogelijkheden terug vinden op deze pagina

Kan ik achteraf betalen?

Op Verpakgigant.nl kan je ook achteraf betalen. Dit kan bij ons bijvoorbeeld via Klarna. Al onze andere betaalmogelijkheden kan je terugvinden op deze pagina.

Krijg ik bij bestellingen met een grote hoeveelheid producten korting?

Bij bestellingen met een grote hoeveelheid producten kan je bij ons profiteren van staffelkortingen. De staffelkortingen verschillen per product en zijn allemaal terug te vinden op de productenpagina’s. 

Hoe stuur ik mijn bestellingen retour?

Voor alle vragen over retourszaken kan je terecht op de Ruilen & Retourneren pagina. 

Kan ik een afspraak maken met een medewerker?

Ben je op zoek naar een langdurige samenwerking of wil je een grote order plaatsen? Als je hiervoor graag eerst met ons een afspraak wil maken begrijpen wij dit volkomen. Je kan een afspraak met ons maken via de live chat of via deze pagina.

Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Als je vragen of klachten hebt over een van onze producten kan je altijd contact met ons opnemen via onze live chat. Als je ons liever wil bellen of mailen, kan je onze contactgegevens terug vinden op deze pagina.