Klantenservice > Ruilen en Retourneren

Ruilen & Retourneren

Heb je het verkeerde product besteld of voldoet het product niet aan je verwachtingen? Wij helpen je graag verder. Staat je antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op. 

Particulieren Klanten

Heb je een bestelling geplaatst als consument? Dan valt dit onder het consumentenrecht, hiermee heb je het recht om je bestelling te annuleren. Dit kan je na het plaatsen van jouw bestelling per e-mail of telefonisch doen. Zodra je het product heb ontvangen of eventueel heb gebruikt vervalt het recht op annuleren. 

Zakelijke Klanten

Heb je als zakelijke klant of bedrijf een bestelling geplaatst? Dan ben je verplicht de bestelde producten af te nemen zodra de bestelling is ontvangen. Je heb hiernaast wel het recht om je bestelling te annuleren als het nog niet is verzonden. Heb je een verkeerd product besteld? Neem dan contact met ons op.

Voorwaarden

De producten die naar ons retour worden gestuurd moeten voldoen aan de onderstaande voorwaarden. Als dit niet het geval is hebben wij het recht om bijvoorbeeld waardevermindering te rekenen

  1. De producten dienen in de originele verpakking retour gezonden te worden.
  2. Producten moeten in een geschikte verpakking retour gestuurd worden.
  3. De producten die retour worden gestuurd moeten onbeschadigd en compleet zijn.

Afhandeling

Als je een zending naar ons retour stuurt hebben wij een Track & Trace code nodig zodat wij de zending kunnen volgen. Zodra de zending bij ons is aangekomen zullen wij deze binnen een aantal werkdagen in behandeling nemen en nemen wij vervolgens met de klant contact op over de verdere afhandeling.

072 202 91 79 Open chat